Forum
Merhaba arkadaslar, Domaine baglı windows XP prof. clientlarda ctrl+Alt+Del yaptıkları zaman Parola Değiştir butonu çıkıyor önceden kapalıydı.
Server üzerinde de Active Directory + Kullanıcı + Account + Account Options altında
- User cannot change Password
- Password never expires
bunlarda işaretli.
Parola Değiştir butonunu pasif hale getirmek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. İyi çalışmalar.
Merhaba
Group Policy den
User Conf > Administrative Temp > System > Ctrl+Alt+Del Optionda da Remove Change Password kısmını enable ederseniz Windows 2000 ve üzerindeki clientlarda istediğiniz olacaktır.
Merhaba
Sanırım clienta Administrative Tools kuraran serdaki Active Directory i yönetiyorsunuz. Bu yöntemle bazen bu problem oluşabiliyor mümkünse Active Directory nin oldugu servera login olduktan sonra deneyin.
2 tane serverımız var dc - data server diğeri adc exchange server
Policy uyguladıgım server dc üzerinde uyguluyorum ve Organizational Unit e uyguladım söylemiş oldugum hatayı almıstım.Tesekkur
Sinan Bey, Bu konuyla ilgili sorunumu Windows Client ın içerisine açmıştım. Fakat sorun server üzerine yoğunlaşmaya başladığı için Windows server içerisine açarak sorunuma daha hızlı çözüm bulacağım düşüncesiyle Windows server içerisine açıldı.
siz de benım sorumu windows clienttan almış Windows server içerisine taşımışsınız.Tesekkur ederım gösterdiğiniz ilgi ve hassasiyete.
Anlayışınızdan dolayı biz teşekkür ederiz.
Arkadaslar yok mu cevap verecek kımseeee
Merhaba,
Gerekli GPO ayarını Domain Security Policy'de yapmayı denermisiniz?Ek olarak başka bir GPO ayarı uygulayabiliyormusunuz?Örn,Help'i kapatın.
Merhaba,
Domain Security Policy de göremedim fakat baska bir policy uygulamak istediğim de aşağıdaki hatayı alıyorum.
OU ya baska bir policy uygulamak istediğimde de ilk söylediğim hatayı alıyorum. Tesekkurler.
[URL= http://img291.imageshack.us/img291/7600/hata1copymh8.th.jp g" target="_blank">http://img291.imageshack.us/img291/7600/hata1copymh8.th.jp g"/> [/img][/URL]
Merhaba ;
Sysvol klasorunun paylaşım ve guvenlık ızınlerını kontrol edebılırmısınız ?
Teşekkürler.
Sysvol klasorunun yetkilerinde Administrators ün full kontrol Aathenticated Users ın da yetkileri full gozukuyor.
arkadaslar bu konuda yardımcı olmayacakmısınız? SORUM ÇÖZÜMSÜZ KALDI.
Merhaba Event Loglarınızdaki durum nedir?
SORUM ÇÖZÜMSÜZ KALDI.
Merhaba,
Bugün bir tane daha bu tip bir mesaj gördüm. Bu şekilde tavırlar sergilenen konu başlıklarını kilitliyoruz arkadaşlar, unutmayın ki insanlar boşta kalan vakitlerini burada değerlendiriyorlar.
Şu linki de incelermisiniz http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/259398
Ama daha öncesinde şunu deneyin, sistemdeki antivirüs uygulamasını servislerini durdurun, dosya üzerine yazmanızı engelliyor olabilir. (mcafee..)
Merhabalar. Virüs programı olarak NOD32 Business exchange server kullanıyoruz. Security Template de bir sorun var sanırım ama orda da her sey normal gözüküyor yada ben goremıyorum. Security template lerden boyle bir sey yapmak mumkunmu ? Tesekkurler ıyı calısmalar.
mesajda OU ya policy uygulamaya calistigimda demissiniz ama ekran ciktisinda default domain policy editlemeye calistiginiz
birseyleri gozden kaciriyor olabilirmiyiz
OU ya nun policy sinbi editlerken user tarafinda administrative templates , system altinda ctrl+alt+del options u acarsaniz istediginiz secenekleri goreceksiniz
kolay gelsin
Vasfi Bey Merhabalar,
OU ya policy uygulamaya çalışırken en üstte resmini eklediğim hatayı aldım sonrasında default domain policy de policy uygulanıyormu diye test ettiğim de de altta eklediğim resimdeki hatayı aldım.
Yazdım mesajları En üstten en alta doğru daha dikkatli okuyabilirseniz nerede ne hata verdiğini ve ne yapmak istediğimi tam olarak anlayacagınızı düşünüyorum. Teşekkürler.
default domain policy uygularken yetkinizin olmadığını söyleyen bir hata aliyorsunuz. Domain Admin yada benzeri yetkilerinizin olup olmadığını bir kontrol edin. normal de benim ilk size söylediğim çözüm yetki problemi olmadığında rahatlıkla uygulanan bir çözümdür. Sorunuz çözümsüz kalmadı fakat baaşka bir probleminiz var bu problemi çözmek içinde yeteri kadar detaylı bilgi vermediniz.
Sistemde bu işlemleri restart işlemi yaptıktan sonra tekrar deneyin.