Forum
merhabalar;
sabit ip kullanan yaklaşık 7 adet firmada adsl modem üzerinden yönlendirdiğim portlara dışardan erişim sağlayamıyorum.
açık portları kontrol eden online sitelerden de baktığımda portlar kapalı olarak gözüküyor.
zyxel ve airties modem in 4 yada 5 tane modelini denedim ancak sorun yine aynı airties firmasından sisteme bağlanıp kontrol ettiler ancak herşey normal bu şekilde çalışması lazım diyorlar yani bir neticeye varamadık.
bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.
kolay gelsin.
selamlar ;
açtığınız port hangisi ve portu içerde yönlendirdiğiniz ip adresindeki servisin çalıştığınan eminmisiniz ?
yani açtığınız porta local den erişmek istediğinizde bir sorun yok dimi ?
evet localde erişebiliyorum problem yok.
açtığım özel bir portta yok.
herhangi bir port örneğin 9000,9001,34567,15961,34600,34500 gibi
Hangi servis sağlayıcıdan internet hizmeti alıyorsunuz ?
modemlerde port yönlendirmesi yaptıktan sonra guvenlik duvarını ( modem arayüzündeki ) kapatmayı denediniz mi. ?
Boyle sorunlar cok arkadaslarda var sorun ISS'dir.
Modem Firewall'ı kapalı mı ?
Evet kapali
Bu durumlarda böyle tahmin yürütmek biraz zor oluyor ama makinelerde Antivirus varsa Firewall modülünü devre dışı bırakmayı veya gerekli portlara izin vermeyii deneyebilirsiiniz. Özel'den iletişime geçerseniiz uzaktan bağlanıp bakabiliriz.
DMZ denediniz mi ?
Bu durumlarda böyle tahmin yürütmek biraz zor oluyor ama makinelerde Antivirus varsa Firewall modülünü devre dışı bırakmayı veya gerekli portlara izin vermeyii deneyebilirsiiniz. Özel'den iletişime geçerseniiz uzaktan bağlanıp bakabiliriz.
Samet hocam selamlar;
Kurallarımız doğrultusunda portal üzerinden bu tarzda bir destek veremiyoruz.
Tekrar hatırlatmak istedim.
Bu durumlarda böyle tahmin yürütmek biraz zor oluyor ama makinelerde Antivirus varsa Firewall modülünü devre dışı bırakmayı veya gerekli portlara izin vermeyii deneyebilirsiiniz. Özel'den iletişime geçerseniiz uzaktan bağlanıp bakabiliriz.
Samet hocam selamlar;
Kurallarımız doğrultusunda portal üzerinden bu tarzda bir destek veremiyoruz.
Tekrar hatırlatmak istedim.
Ayhan Hocam yukarıdaki sorunu arkadaşlar ve ben elimizden geldiğince yazılı bir şekilde çözümünü anlatmaya çalışmısız.Bu çalışmalar doğrultusunda kullanıcı çözüm bulamadıysa ona uzaktan yardım teklif etmek ne kadar yanlış birşey olabilir ki ?
Hatırlatmanız için teşekkür ederim.
merhabalar;
internet servis sağlayıcı ile de görüştüm.
sağlayıcı kendilerinde port yönlendirmeyi engelleyecek bir durum olmadığını internete girilebiliniyorsa yapılacak birşey olmadığını söyledi.
:)))
ttnet, biri adsl ve superonline kullanan 3 farklı noktadanda aynı sorunu yaşıyoruz.
Modem arayüzüne internet üzerinden telnet yada web tarayıcıdan ulaşabiliyormusunuz ?
ttnet, biri adsl ve superonline kullanan 3 farklı noktadanda aynı sorunu yaşıyoruz.
3 farklı servis sağlayıcı 7 ayrı şirket ve iki farklı marka modemde de aynı sorun yaşanıyorsa sanırım sizin tarafınızdaki ayarlamalarda gözden kaçan bir sıkıntı var. ( modem firmalarının bağlanarak bakmaları pek önemli değil bu durumda çünkü genelde klasik kontrol edip oldu yada olmadı diyorlar )
Bize modeminizin tam marka modelini ve adım adım ne şekilde ayarlama yaptığınızı yazarsanız sanırım daha net olarak çıkacak sorun ortaya.
merhaba;
Gözden kaçan birşey olduğunu sanmıyorum.
çünkü aynı portlarla çalışan başka yerler var.
genelde airties modem kullanıyoruz.
nat menüsü altında port yönlendirmeye gelip gerekli portları ve yönlendirmek istediğimiz cihazın ip sini girip kayıt ediyoruz.
merhaba;
Gözden kaçan birşey olduğunu sanmıyorum.
çünkü aynı portlarla çalışan başka yerler var.
genelde airties modem kullanıyoruz.
nat menüsü altında port yönlendirmeye gelip gerekli portları ve yönlendirmek istediğimiz cihazın ip sini girip kayıt ediyoruz.
Modem arayüzden değilde TELNET üzerinden port yönlendirmeyi denediniz mi ?