Forum

SERVER. The error n...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

SERVER. The error number is 0x8004010f. İç mail gönderilemiyor.

11 Yazılar
6 Üyeler
0 Reactions
1,419 Görüntüleme
(@Anonim)
Gönderiler: 0
Konu başlatıcı
 

Site folder could not be opened for duplicate message deletion on virtual machine SERVER. The error number is 0x8004010f.


bu şekilde bir hata alıyorum ve kullanıcılarda mail göndermiyorlar sadece iç mail olarak kullanılıyor exchange 2003 forumda yapmam gerekenleri araştırdım yaptım ama sorun hala devam ediyor başka neler yapabilirim uzaktan sizlerin bağlanma imkanı varmı arkadaşlar server a

 
Gönderildi : 02/11/2009 19:00

(@cozumpark)
Gönderiler: 16307
Illustrious Member Yönetici
 

merhabalar


aldığınız hata OAB ile ilgili bir hata, ancak bunun mail trafiğini kesmemesi gerekir.


aşağıdaki linkten yapılması gerekenleri yapıp tekrar denermisiniz.


http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Btr%3B905813


kolay gelsin

 
Gönderildi : 02/11/2009 20:48

(@Anonim)
Gönderiler: 0
Konu başlatıcı
 


merhabalar


aldığınız hata OAB ile ilgili bir hata, ancak bunun mail trafiğini kesmemesi gerekir.


aşağıdaki linkten yapılması gerekenleri yapıp tekrar denermisiniz.


http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Btr%3B905813


kolay gelsin



peki ben bu hatayı nasıl çözebilirim.linkde birşey yap demiyor sadece bakın default mu değilmi diye bakıyoruz o şekilde herşey.


ek olrak ben rebuild

 
Gönderildi : 04/11/2009 14:21

(@cozumpark)
Gönderiler: 16307
Illustrious Member Yönetici
 

merhabalar


Offline Address Book silip tekrar oluşturun.


daha sonra information store restart edin ve client tarafında outlooktan OAB indirip denermisiniz.


kolay gelsin

 
Gönderildi : 09/11/2009 00:39

(@yakupcelen)
Gönderiler: 34
Eminent Member
 

Mumin Hocam.

Soylediginiz gibi bu OAB ile ilgili ve mail trafigini herhangi birsekilde etkilemiyor. Ben de bu hata var ve yapmadıgim sey kalmadi. Sorun ne olabilir.

1. Once varolan OAB i update edip. First Storage DB de client lar icin dogruladim. Olmadi.

2. Yeni OAB olusturup update etttim. First Storage DB de clientlar icin yeni OAB i sectim olmadi.

3. DNS Autodiscover kaydi girdim; yine olmadı. (xxx.local domain i icin Autodiscover.xxx.local > Exchange Server 2007 IPsini girdim.) 

 

Bunun başka bir cozumu var mı acaba?

 

Yardimci olabilirseniz cok sevinirim. 

 
Gönderildi : 01/09/2010 19:04

(@yakupcelen)
Gönderiler: 34
Eminent Member
 

merhabalar

Offline Address Book silip tekrar oluşturun.

daha sonra information store restart edin ve client tarafında outlooktan OAB indirip denermisiniz.

kolay gelsin

 

Mumin Hocam.

Soylediginiz gibi bu OAB ile ilgili ve mail trafigini herhangi birsekilde etkilemiyor. Ben de bu hata var ve yapmadıgim sey kalmadi. Sorun ne olabilir.

1. Once varolan OAB i update edip. First Storage DB de client lar icin dogruladim. Olmadi.

2. Yeni OAB olusturup update etttim. First Storage DB de clientlar icin yeni OAB i sectim olmadi.

3. DNS Autodiscover kaydi girdim; yine olmadı. (xxx.local domain i icin Autodiscover.xxx.local > Exchange Server 2007 IPsini girdim.) 

 

Bunun başka bir cozumu var mı acaba?

 

Yardimci olabilirseniz cok sevinirim.  

 
Gönderildi : 01/09/2010 19:06

(@bugrakeskin)
Gönderiler: 5088
Illustrious Member
 

Merhaba
Forumumuzda OAB veya 0x8004010f diye ararsanız size yardımı dokunacaktır.

 
Gönderildi : 01/09/2010 19:37

(@yakupcelen)
Gönderiler: 34
Eminent Member
 
Cevap icin teşekkürler fakat yapmadigim sey kalmadi derken forumda aramayi da kastetmıstım. Soruna gelince zaten yaptigim islemlerden sonra cozulmus. Benim outlook profilimde bir problem olmus. Ben de profili yenileyince sorun kalamdi.
 
Gönderildi : 02/09/2010 22:29

(@ozgurgokgoz)
Gönderiler: 18
Eminent Member
 

Bu sorun bendede oldu organization configuration kısmındaki offline adress book ' update ettim ve exchange 2007 service pack 1 i yükledim sorun çözüldü şuanda kullanıcılarda gönder/alma da sıkıntı yok

 
Gönderildi : 29/09/2010 20:06

(@ozgurgokgoz)
Gönderiler: 18
Eminent Member
 

Ayrıca internet connect i yapılandırırken,outlook 2007  de aynı hataya neden olan ve autodiscover özeliiği yüzünden sadece 2007  bu hatayı alan arkadaşlar aşşağıdaki dns kayıtlarını manual kendileri girmeli ve  yaptıkları taktirde sorun yaşamazlar diye düşünüyorum.


Bu sorun için aşşağıda linke bakabilirsiniz


  http://technet.microsoft.com/tr-tr/library/cc546055(WS.10).aspx

 
Gönderildi : 02/10/2010 02:33

(@ilkercelenoglu)
Gönderiler: 40
Trusted Member
 

http://support.microsoft.com/kb/2659085/tr

Aynı sorunu yukarıdaki linkte anlatılan yöntemle çözdüm. 

 
Gönderildi : 17/10/2012 20:37

Paylaş: